SE NECESITAN FONDOS PARA LANZAR UNA PLATAFORMA DE CONTINUIDAD DE ECOLOGÍA RSARLEF EN TRES FASES (PRIMERA FASE: 2.021 - 2.024. SEGUNDA FASE: 2.024-2.027 TERCERA FASE: 2.027-2.031) PODÉIS ESCRIBIR AL E-MAIL DE ARRIBA PARA PROPONER CUESTIONES A TRATAR PENSANDO Y CAPTANDO LO QUE SUPONEMOS QUE VAN A SER LAS REALIDADES CONVIVENCIALES Y EXISTENCIALES QUE VAMOS A PASAR EN LOS PRÓXIMOS 20 AÑOS.
ESTE ESPACIO SERÁ SIEMPRE GRATUITO. LA PERSONA O PERSONAS QUE LO ELABORAN REALIZAN UN LABORIOSO TRABAJO. SE SOLICITA TU AYUDA PARA PODER AMPLIARLO.
NÚM. DE CUENTA: ES 0182 6240 69 0203877957
0 VISITES // 15 VISITES PARCIALS (19/8/2.019) 0
TARRAGONA, AGOSTO DEL 2.013
RETIRADO EL TEXTO, LO ENCONTRAREÍS EN LA CABECERA DE LA SERIE SOBRE CRISIS GLOBAL.
TARRAGONA, AGOST DEL 2.013
RETIRAT EL TEXTE, HO TROBAREU A LA CAPCELERA DE LA SERIE SOBRE CRISIS GLOBAL.
VISITAS MUY IMPORTANTES, AQUÍ ABAJO. VISITAS MUY IMPORTANTES, AQUÍ ABAJO.
SEPTIEMBRE DEL 2.015
http://ecologiarsarlef.blogspot.com.es/2015/08/1-preparacion-fotocopia-mediados-de.html (1/9/2.015) (1 DEL BLOG DE ECOLOGÍA-RSARLEF)
http://rsarlef.blogspot.com.es/2012/02/584-conservacion-de-la-naturaleza.html (5/3/2.013) (584 DEL BLOG PERSONAL SOBRE CIENCIA Y TECNOLOGÍA)
VISITAS MUY IMPORTANTES, AQUÍ ARRIBA. VISITAS MUY IMPORTANTES, AQUÍ ARRIBA.
LA SERIE DE DIJOUS, 25/9/2.014 ALBERT GELPI I LACASA, A PUNT DE INICIAR EL MODUL DE TUTORITZACIO E IMPARTICIÓ DE LA ACCIÓ FORMATIVA. CONTINUACIÓ DE LA ELABORACIO DEL NOSTRE CERTIFICAT TE DOS POSTS. EL POST DE DIJOUS, 25/9/2.014 ALBERT GELPI I LACASA, A PUNT DE INICIAR EL MODUL DE TUTORITZACIO E IMPARTICIÓ DE LA ACCIÓ FORMATIVA. CONTINUACIÓ DE LA ELABORACIO DEL NOSTRE CERTIFICAT (2) ES EL 94 D'AQUEST BLOG:
http://cursodocenciacifo.blogspot.com.es/2014/09/94-dijous-2592014-albert-gelpi-i-lacasa.html (94) (25/9/2.014)
ENS FICAR UN DIBUIX E IMATGES (ESTA PENJJAT
ALICIA LES SET DIFERENCIES COMPONENTS DELS PROGRAMES FORMATIUS. EL PROGRAMA FORMATIU HEM DE MONTAR EL PROGRAMA FORMATIU EN FUNCIO DELS DOCENTS ESTA EN LA WEB NOTES CARACTERÍSTIQUES COHERENCIA CONTEXTUALIZACIÓ UTILITAT REALISME COL.LABORACIÓ FLEXIBILITAT DIVERSITAT. LA BIBLIA DELS INDICADORS. DEFINIR BE EL PERFIL DE L'ALUMNAT. TINDRE EN COMPTE MOLT BE LA FÁBULA DE PROJUSTO. COMPONENTS BÀSICS, ELS OBJECTIUS ELS CONTINGUTS LA METODOLOGIA ELS MITJANS I ELS RECURSOS DIDÀCTICS. L'AVALUACIÓ OBJECTIUS QUE EL ALUMNE ASOLEIXEN LES SEVES COMPETÈNCIES CARACTERÍSTIQUES DELS OBJECTIUS (ESTAN A LA PÁGINA WEB ..... S'HA DE BUSCAR ) TOT SISTEMA EDUCATIU TÉ UN DESENVOLUPAMENT ÈTIC. ELS VALORS SON INTENCIONS EDUCATIVES / FORMATIVAS REFERENT PER LA PRÁCTICA EDUCATIVA REFERENT PER A L'AVALUACIÓ: LES CAPACITATS NO SON DIRECTAMENT AVALUABLES. FINALITAT : QUIN ALUMNAT VOLEM ? DIFERENCIES ENTRE OBJECTIUS GENERALS I DIDACTICS. ES MITLLOR PARLAR DE OBJECTIUS DIDÀCTIS EN FRONT DELS GENERALS. ELS OBJECTIUS HAN DE SER MESURABLES (S'APROPAR A CRITERIS EMPRESARIALS E INDUSTRIALS ) CARACTERÍSTIQUES QUE HAN DE TENIR ELS OBJECTIUS ELS OBJECTIUS HAN DE SER EXPLICITS. ELS OBJECTIUS HAN DE SER SEQÜENCIATS "LA LETRA CON SANGRE ENTRA" ÈXITS ESFORÇ MES CARACTERÍSTIQUES QUE IDENTIFIQUEN ELS OBJECTIUS: DON 6 PUNTS I EL DARRER ES "PODER DESENVOLUPAR-SE EN PLANS D'ACTUACIÓ" CADA OBJECTIU TE QUE TINDRE ASOCIAT UN PLA D'ACTUACIÓ TAULA DE PARAULES CLAU (VERBS) BUSCARLA A LA WEB DEL FOCIFO FETS - CONCEPTES - PRINCIPIS PROCEDIMENTS LA TAXONOMIA DE BLOOM TAXANOMIA DE BLOOM Y TAXONOMIA DE ANDERSON . (/BUSCAR DINS DE INTERNET ) http://es.wikipedia.org/wiki/Taxonom%C3%ADa_de_objetivos_de_la_educaci%C3%B3n (25/9/2.014) (ESTA BASTANT BE) TAXANOMIA DE BLOOM REVISADA POR ANDERSON http://es.slideshare.net/pcastaneda/taxonoma-de-bloom-anderson?next_slideshow=1 (25/9/2.014) (( ES XULO EL LLIBRE OBERT QUE S'ESTA MIRANT EN AQUEST MOMENT LA MARIANGELS ) 10 H 25 M CARACTERÍSTIQUES DELS CONTINGUTS. MANCAR ENMARCAR TOTS EL QUE TENIM ESCRIT DINS DE QUADRES. SELECCIÓ RELLEVANT DE SABERS UTILITAT S'ORGANITZEN EN ÀREES DE CONEIXEMENTS ELS CONTINGUYS NO SON UNA FINALITAT EN SI MATEIXOS SINO L'INSTRUMENT DE DESENVOLUPAMET DE CAPACITATS. ELS CONTINGUTS HAN DE SER SIGNIFICATIUS . AQUEST MATI HE SALUDAT A LA SENYORA JOSEFA EL CID MARE DE CARLES EDUARDO NUÑEZ DE PRADO EL CID. EL MATERIAL ENDREÇADET I PRESENTABLE. TIPOLOGIES DE CONTINGUTS COINCEPTUALS que cal saber ? PROCEDIMENTALS UN ALTRE QUE NO HE POGUT COPIAR TÉCNIQUES PEL CANVI SEGONS EL QUE VULGUI FER COM S'APREN CÓM S'ENSENYA CONCEPTES |
SEGUEIX A DIJOUS, 25/9/2.014 ALBERT GELPI I LACASA, A PUNT DE INICIAR EL MODUL DE TUTORITZACIO E IMPARTICIÓ DE LA ACCIÓ FORMATIVA. CONTINUACIÓ DE LA ELABORACIO DEL NOSTRE CERTIFICAT
http://cursodocenciacifo.blogspot.com.es/2014/09/94-dijous-2592014-albert-gelpi-i-lacasa.html
No hay comentarios:
Publicar un comentario